Subscribe:

22 Nov 2011

က်မဘဝရဲ႕ ေနာက္ဆံုးအပိုဒ္ကို ရွင္ခဏခဏဖတ္ျပစရာ ဘာအေၾကာင္းမွမရွိဘူး

ကဲေျပာပါဦး က်မေရာဂါကဘာတဲ့လဲ ဘယ္လိုကဘယ္လို ဒီကူးစက္ျမန္ျပင္းထန္ႀကီး ဒီဝိပါကဝဋ္ႀကီး က်မဆီေရာက္လာရတာလဲ
ရွင္ဘာကို ႏႈတ္ဆြံ႕ေနတာလဲ ရွင္သိသမွ်ေျပာျပဖို႔မလိုဘူးလို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးသားျဖစ္ေနလို႔လား ေကာ္ဖီတစ္ခြက္စာေလာက္ျဖစ္ျဖစ္
ဝီစကီတစ္ပက္စာေလာက္ျဖစ္ျဖစ္ က်မဘက္က ေမွ်ာ္လင့္ခါင့္ကို ရွင့္မ်က္ႏွာေသႀကီးနဲ႔ ပိတ္ဆို႔မပစ္စမ္းပါနဲ႔
က်မကိုေပ်ာ္ေအာင္ထားမယ္ဆို က်မႏႈတ္ခမ္းေတြေပၚ ဖိကပ္ထားတဲ့ ရွင့္စိတ္ကူးေလး အေကာင္ေပါက္ၿပီ အေတာင္အလက္စံုၿပီဆို
ရွင္အခုေသြး႐ိုးေသးရဲ႕လား က်မေသြးေတြရွင့္ဆီကူးလူးခဲ့တာၾကာၿပီပဲ အခ်မ္းေျပဖို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္လိုအပ္မႈအရပဲျဖစ္ျဖစ္ က်မရင္ခြင္ကိုအသံုးၿပဳ
ႏိုင္ပါတယ္ အရာရာပါပဲေလ ရွင့္အတြက္ဆို က်မရဲကအရာရာပါပဲ ဒါေပမယ့္ ရွင္ဒါကို ရြံစရာအျဖစ္ေတြးေခၚတတ္ခဲ့ၿပီဆိုရင္ေတာ့
ဝမ္းနည္းစရာပဲ အခု ဘယ္အခ်ိန္ရွိၿပီလဲ ဒီေန႔ဘာအထိမ္းအမွတ္ေန႔လဲ ဒီကိုေရာက္လာတာဘယ္ႏွရက္ျပည့္ၿပီလဲ က်မဘာကိုမွ
မစဥ္းစားခ်င္ေတာ့ဘူး အရင္လို ရွင္နဲ႔အတူတူကပြဲခန္းမေတြဆီ မသြားႏိုင္တာကိုေတာ့ ရွင္ခါင့္လႊတ္ေပးေပါ့ ရွင္နားလည္ထားတဲ့
လူ႕ဘဝအဓိပၸါယ္ကို က်မကိုတစ္ေခါက္ေလာက္ေျပာျပေပးပါဦး အထပ္ထပ္အခါခါ ေျပာျပေပးပါဦးရွင္ရယ္ က်မကိုခ်စ္တယ္လို႔
တိုးတိုးေလးေျပာေပးပါဦး အိပ္ရာဝင္ေတးေတြမွည့္ေၾကြေနတဲ့ ေႏြဦးရာသီစိမ္းစိမ္းေလးနဲ႔ ခရမ္းျပာခန္းဆီးဇာပဝါေတြ
မိသားစုဓါတ္ပံုေလးလဲ ဖုန္ေတြက်ပ္ခိုးေတြၾကားထဲေရာက္ေနမွာပဲ ဒီအခ်ိန္ဆိုရွင့္သူငယ္ခ်င္းေတြ ေမွ်ာ္ေနေတာ့မယ္ က်မကိုထားခဲ့ပါ
မီးဖိုခန္းထဲမွာ ဝိုင္နည္းနည္းရွိလိမ့္ဦးမယ္ ရွင္ေသာက္ဖို႔ပဲခ်န္ထားတာ ရွင္ဘာမွျပန္မေျပာေတာ့ဘူးလား က်မကို
တစ္ခုခုျပန္ေျပာသင့္တယ္ထင္လို႔ပါ မ်က္လံုးအၾကည့္နဲ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ ေနာက္ဆံုး ႏွလံုးခုန္သံေလးတစ္ခ်က္ေလာက္နဲ႔ျဖစ္ျဖစ္ေတာ့
က်မကိုဆက္သြယ္သင့္တာေပါ့ရွင္


A မြန္

No comments:

Post a Comment