Subscribe:

22 Nov 2011

အလြမ္းဆိုတာ လူၾကားလို႔မေကာင္းတဲ့ ဘာသာစကား


( ၁ )

မခင္မိရဲ႕ မ်က္လံုးေတြ ဘယ္ေတာ့ပြင့္လာမလဲလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထိုင္ေစာင့္ေနမိသည္ ။
ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္ပြင့္လာမွာမဟုတ္မွန္း သိသိရက္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ထိုင္ေစာင့္ေနမိသည္ ။
ကၽြန္ေတာ္ ျပံဳးမိသည္ ။ မခင္မိ အိပ္ေနသည္မွာ ဟမ္းေလာ့ခ္ပန္းတစ္ပြင့္ ျငိမ္သက္
တိတ္ဆိတ္ေနပံုမ်ိဳး ၊ ျဖဴလြျငိမ္းခ်မ္းလြန္းသည္ ။

" မခင္မိ ဘ၀မွာ အျဖစ္ခ်င္ဆံုးဆႏၵက ဘာျဖစ္မလဲ"

" ကိုယ့္လက္ေကာက္၀တ္ကိုယ္ ဓားနဲ႔ လွီးပစ္ခ်င္တာ ..
ဒါေပမယ့္ .. ေသြးျမင္ရင္ ေၾကာက္တတ္တယ္ "

" မခင္မိရယ္ .. "

မခင္မိ၏ လက္ေကာက္၀တ္ေနရာေလးကို ကၽြန္ေတာ္ ငံု႔နမ္းလိုက္သည္ ။
ဟမ္းေလာ့ခ္ပန္းမွာ မည္သည့္ရနံ႔ရွိသည္ဟု ေသခ်ာစြာ မသိေသာ္လည္း ၊
မခင္မိ၏ လက္ေကာက္၀တ္မွာမူ စကၠဴျဖဴတစ္ရြက္၏ရနံ႔ႏွင့္ အနည္းငယ္
ဆင္တူေနေလသည္ ။ မည္သည့္အရာမွ် ေရးျခစ္ထားျခင္း မျပဳရေသးေသာ
စကၠဴျဖဴတစ္ရြက္သည္ မခင္မိျဖစ္ေလသလား ။ ကၽြန္ေတာ္က ထိုစကၠဴျဖဴေပၚတြင္
ခရမ္းေရာင္ေဆးစက္တခ်ိဳ႕ ၾကဲပက္ခ်င္ေနသူ ။

" ကၽြန္ေတာ္ မခင္မိကို ခ်စ္တယ္ လို႔ ေျပာရင္ ... "

မခင္မိ ျပံဳးပါသည္ ။ သူမ၏ အျပံဳးက ညဥ့္နက္နက္တြင္ ေၾကြက်သြားေသာ
ၾကယ္တစ္စင္းလို လွ်ိဳ႕၀ွက္သိပ္သည္းလြန္းလွသည္ ။ မည္သည့္အဓိပါၸယ္
ေဖာ္ေဆာင္သည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ မခန္႔မွန္းတတ္ ။

" အခ်စ္ဆိုတာ လူသံုးကုန္ပစၥည္းပဲ .. တန္ဖိုး အနည္းအမ်ားအလိုက္
ကြာျခားသြားတတ္တာမ်ိဳးပဲ သားေဇာ္ .. "

ကၽြန္ေတာ္ မခင္မိႏွင့္ ရိုင္းရိုင္းစိုင္းစိုင္းပင္ သေဘာထားကြဲလြဲပစ္လိုက္သည္ ။
ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ေကာင္က မခင္မိကို ဘယ္လိုတန္ဖိုးမ်ိဳးမွ တံဆိပ္ကပ္လို႔မရေလာက္ေအာင္
အျမင့္မားဆံုးတန္ဖိုးထားျပီးခ်စ္ခဲ့တာ ။ အခ်စ္ဆိုတာ ေလလံပြဲမဟုတ္ဘူး မခင္မိ ။
လမ္းေဘးမွာ ခ်ေရာင္းေနတဲ့ ေလေဘးထည္လည္းမဟုတ္ပါဘူး ။

" ဒါဆိုရင္ အခ်စ္ဆိုတာ ဘာလဲ ... မင္း ေျဖေလ .. သားေဇာ္ "

ကၽြန္ေတာ္ မခင္မိကို ျပံဳးျပလိုက္ပါသည္ ။ သေရာ္လိုေသာဟန္ အနည္းအက်ဥ္း
ျဖည့္စြက္လိုက္သည္မွအပ ကၽြန္ေတာ့္အျပံဳးတြင္ အေျဖတစ္ခုခု ပါမသြားေစရန္
အထူးပင္ သတိျပဳလိုက္ရသည္ ။ အံ့ၾသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ့္
အျပံဳးက မခင္မိ၏ မ်က္ႏွာအေျပာင္းအလဲကို ရိုက္ခတ္သြား၏ ။

မခင္မိ လွည့္ထြက္သြားသည္ ။ ဆံႏြယ္ရွည္တို႔က ၀ဲလြင့္ကာ ကၽြန္ေတာ့္ပါးျပင္ကို
ၾကမ္းၾကမ္းရွရွပင္ လာေရာက္ထိခတ္၏ ။ ကၽြန္ေတာ္ လက္ျပမႏႈတ္ဆက္ျဖစ္သလို
အံကိုလည္း ၾကိတ္မထားမိပါ ။ ထို႔ထက္ပို၍ ကၽြန္ေတာ္ မ်က္ရည္လံုး၀မက်သည္မွာ
အေသခ်ာဆံုးျဖစ္ေလသည္ ။

ကၽြန္ေတာ္က်န္ရစ္ခဲ့ပါသည္ ။ ၀ဋ္ေၾကြးတစ္ခု ၊ အလြမ္းႏွင့္ဓာတ္မတည့္ျခင္းေရာဂါ
တို႔ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ က်န္ရစ္ခဲ့ပါသည္ ။ အမွန္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ရွိလက္ရွိ
ငိုေၾကြးပစ္လိုက္ဖို႔ေကာင္းသည္မဟုတ္ပါလား ။ ငိုခ်င္စိတ္မရွိေသာ္လည္း
ငိုခ်ပစ္လိုက္ဖို႔ ၾကိဳးစားမိသည္ ။ မခင္မိေရာ ငိုေနမည္လား ။

ထိုေန႔သည္ မခင္မိကို ေနာက္ဆံုး ေတြ ႔လိုက္ရေသာေန႔ ျဖစ္၏ ။





( ၂ )

မခင္မိဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ ႔ ဖန္ပုလင္းလြတ္ထဲက စကၠဴငွက္ေလးေတြ ျဖစ္တယ္ ။
ပ်ံသန္းခြင့္ေပးပါ မခင္မိ ။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ေလဟာနယ္ထဲမွာ က်ဥ္းက်ဥ္းက်ဳတ္က်ဳတ္
ေလွာင္ပိတ္ခံေနရသူပါ ။ မခင္မိရဲ႕ အျပံဳးေတြဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ နိစၥဓူ၀ အစာေရစာ ။
မခင္မိရဲ႕ မ်က္၀န္းေတြထဲမွာ ဘယ္လိုအရာမ်ိဳးေတြ ထည့္သြင္းျဖည့္စြက္ထားပါသလဲ ။
ရူးလိုက္ရတာ မခင္မိရယ္ ။ အဲ့သည့္ မ်က္၀န္းနက္နက္ေတြ ၊ ပါးခ်ိဳင့္နက္နက္ေလးေတြထဲမွာ
ကၽြန္ေတာ္ တစ္ဘ၀လံုးစာ ရူးသြပ္ခဲ့ရေလျခင္းေပါ့ ။

" မခင္မိရဲ႕ ပါးျပင္ေပၚက သနပ္ခါးကြက္ေလးေတြ ျဖစ္ခ်င္တယ္ "

" ဘာလို႔လဲ သားေဇာ္ "

" ကၽြန္ေတာ္ အျမဲ နမ္းရိႈက္ခြင့္ရခ်င္လို႔ပါ မခင္မိ "

ဘ၀ေပါင္းမ်ားစြာ ရူးသြပ္ခဲ့ရပါတယ္ မခင္မိရယ္ ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ဘယ္လို၀ဋ္ေၾကြးမ်ိဳးကို
ဆုပန္ခဲ့မိပါလိမ့္ ။ ေန႔ေပါင္းမ်ားစြာ ၊ ညေပါင္းမ်ားစြာ .. မခင္မိရဲ႕ အရိပ္ေလးေတြကိုပဲ
တရိႈက္မက္မက္ ၾကည့္ေနရ ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ၀ဋ္ေတြလည္း အၾကီးၾကီးလည္ရတယ္ ၊
စိတ္ေတြလည္း အၾကီးၾကီး ညစ္ရပါတယ္ မခင္မိ ။

ဒီအခ်ိန္ဆို ေျမသင္းနံ႔ေတြ ပ်ံ႕ေမႊးေနမလားပဲ ။ ကၽြန္ေတာ္ မိုးရာသီတစ္ခုလံုးကို
ေသာ့ခတ္သိမ္းထားခဲ့တာ ၾကာျပီ ။ မခင္မိရဲ႕ ေသတၱာအေဟာင္းေလးထဲက
ဓာတ္ပံုတစ္ပံုရဲ႕ ပိုင္ရွင္ဟာ ကၽြန္ေတာ္ ျဖစ္မလား ။ မခင္မိရဲ႕ စကၠဴငွက္ေလးေတြထဲမွာ
သားေဇာ္လို႔ နာမည္ေပးထားတဲ့ ခပ္ႏြမ္းႏြမ္းစကၠဴငွက္ေလးတစ္ေကာင္ ပါေနမလား ။
လြမ္းရပါတယ္ မခင္မိရယ္ ။ အဲ့ဒီစကားကို အၾကိမ္ေပါင္း ေလးေသာင္းရွစ္ေထာင္နီးပါး
ဟစ္ေအာ္ေနမိရပါတယ္ ။

" သားေဇာ္သာ ဖန္ဆင္းရွင္ ျဖစ္ခဲ့မယ္ ဆိုရင္ ... မင္း ဘယ္အရာကို
အရင္ဆံုး ဖန္ဆင္းမလဲ "

" ကၽြန္ေတာ္ မခင္မိကို အရင္ဆံုး ဖန္ဆင္းမယ္ .. ျပီးရင္ ..
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ လြတ္ဟာေနတဲ့ နံရိုးတစ္ေခ်ာင္းကို ျဖည့္စြက္ပစ္မယ္ ..
ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္အရာကိုမွ မဆံုးရံႈးခ်င္ဘူး မခင္မိ "

မခင္မိ ျပံဳးသည္ ။ မခင္မိ၏ အျပံဳးတိုင္းသည္ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ရင္ခုန္သံ
အသစ္အသစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ဆြတ္ယူႏိုင္ေၾကာင္း အေစာၾကီးကတည္းက
သိခဲ့ဖို႔ေကာင္းသည္ ။ ကၽြန္ေတာ္ သကၠရာဇ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေနာက္က်ခဲ့ဖူးပါသည္ ။

ကၽြန္ေတာ္သည္ မခင္မိႏွင့္ မေတြ႕ရွိမီက အလြန္အတၱၾကီးေသာ လူငယ္တစ္ေယာက္
ျဖစ္ခဲ့သည္ ။ ကၽြန္ေတာ့္၏ အတၱအားလံုးကို မခင္မိ သိမ္းပိုက္သြားေသာ ေန႔မွာ
ကၽြန္ေတာ့္ေမြးေန႔ျဖစ္ခဲ့သည္မွာ အံ့ၾသဖြယ္ရာ တုိက္ဆိုင္မႈတစ္ရပ္ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏိုင္သည္ ။

" သားေဇာ္ .. ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ ဘာလိုခ်င္လဲ "

" မခင္မိဆီက ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့ စကားကို ၾကားခ်င္တယ္ "

" စကၠဴငွက္ေလးေတြ ေခါက္ထည့္ထားတဲ့ ဖန္ပုလင္းေလး လက္ေဆာင္ေပးမယ္ ဆိုရင္ေရာ "

ကၽြန္ေတာ္ ေက်ေက်နပ္နပ္ၾကီး ရူးရပါသည္ မခင္မိ ။





( ၃ )

မခင္မိရဲ ႔ အေသြးအသားေတြထဲ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ႏွစ္ရာခိုင္ႏႈန္း ဆူပြက္ခြင့္ရခဲ့သလဲ ။
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာနဲ႔ လက္တစ္ကမ္းအလိုမွာ ငူငူငိုင္ငိုင္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ထိုင္ေစာင့္ေနတယ္ ။
မခင္မိရဲ ႔ လက္ဖ၀ါးထက္က အေရးအေၾကာင္းေလးေတြဟာ ကၽြန္ေတာ့္ အနာဂတ္
ျဖစ္တယ္ ဆိုတာ ၊ မခင္မိကို မေပးျဖစ္ခဲ့တဲ့ ကဗ်ာေတြထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္က်ရံႈးခန္းေတြ
အျပည့္အ၀ပါ၀င္ေနတယ္ ဆိုတာ မခင္မိ သိပါေလစ ။

" မခင္မိရဲ ႔ ေျခသည္းေလးေတြကို ညွပ္ေပးခ်င္တယ္ "

" အိုကြယ္ ... ဘုန္းေတြဘာေတြ နိမ့္ကုန္မွျဖင့္ သားေဇာ္ရယ္ .. "

ခႏၶာကိုယ္ အထက္ပိုင္းတြင္ရွိေသာ အရာမ်ားကို ျမင့္ျမတ္သည္ဟုလည္းေကာင္း ၊
ခႏၶာကိုယ္ ေအာက္ပိုင္းတြင္ရွိေသာ အရာမ်ားကို နိမ့္က်သည္ဟုလည္းေကာင္း ၊
အဘယ္ပညာရွိက ပညတ္ခဲ့ပါသနည္း ။ ကၽြန္ေတာ္ မခင္မိ၏ ေျခသည္းေလးမ်ားကို
တယုတယ ညွပ္ေပးခ်င္ေနပါသည္ ။ မည္ကဲ့သို႔ေသာ အေတြးမ်ိဳး ၊ စိတ္ကူးမ်ိဳးလဲ ဟု
ေမးလာပါလွ်င္ ျပန္ေျဖရွင္းရန္ ဟုတ္တိပတ္တိ အေျဖမ်ိဳး မရွိပါ ။ ထို႔ေၾကာင့္
ကၽြန္ေတာ့္ကို ရူးသြားျပီဟု သတ္မွတ္ခ်င္လွ်င္လည္း ျဖစ္ပါသည္ ။ ပုထုဇေနာ
ဥမၼတေကာ ဟူသည့္ စကားလံုးၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္မ်ားကို မသံုးစြဲခ်င္၍ ၊
ရိုးရိုးေလးပင္ ဟုတ္ကဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ရူးေနပါသည္ ဟု ျပန္ေျဖျဖစ္မည္ထင္ပါသည္ ။

" ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ကမာၻေပါင္း ဘယ္ႏွစ္ခုစာ ေ၀းခဲ့တာလဲ မခင္မိ "

မခင္မိ ႏွစ္လိုဖြယ္ရာ ျပံဳးပါသည္ ။ မခင္မိသည္ အဓိပါၸယ္အမ်ိဳးမ်ိဳးေဖာ္ေဆာင္ေသာ
အျပံဳးေပါင္းမ်ားစြာ ျပံဳးတတ္သူျဖစ္သည္ ။ မခင္မိ၏ အျပံဳးထဲတြင္ ရင္ခုန္လိႈက္ေမာခဲ့ဖူးသည္ ၊
သာယာတိမ္းမူးခဲ့ဖူးသည္ ၊ လြင့္လြဲပူေဆြးခဲ့ဖူးသည္ ၊ ထို႔ျပင္ ေျပာျပရန္ မစြမ္းႏိုင္ေသာ
ခံစားမႈမ်ားစြာလည္း ျဖစ္တည္ခဲ့ရဖူးေလသည္ ။

" မခင္မိကို ခ်စ္ရတာ မပင္ပန္းဘူးလား သားေဇာ္ "

" မခင္မိဟာ မီးေတာက္တစ္ခု ျဖစ္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္က ပိုးဖလံတစ္ေကာင္ ၊
ဒါမွမဟုတ္ မခင္မိဟာ ေလာင္ကၽြမ္းျပာက်သြားမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္က
အဲ့သည့္ျပာပံုကိုပဲ ဇြတ္တရြတ္၀င္တိုးမယ့္ ေခြးတစ္ေကာင္ ျဖစ္လိမ့္မယ္ မခင္မိ "

မခင္မိ ျပံဳးပါသည္ ။ ကၽြန္ေတာ့္က်ဆံုးခန္းမ်ားတြင္ အဓိကဇာတ္ေကာင္အျဖစ္
၀င္ေရာက္အသံုးေတာ္ခံခဲ့သူမ်ားထဲတြင္ မခင္မိ၏ ပါးခ်ိဳင့္ကေလးလည္း
အပါအ၀င္ျဖစ္၏ ။ ထိုအေၾကာင္းကို ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း ရုပ္ေသးက
ကဗ်ာတစ္ပုဒ္ ေရးျဖစ္ခဲ့ေသးသည္ ။

" သူမရယ္သံမွာကိုက
ကမာၻၾကီးသြက္သြက္ခါ .. ဆိုတဲ့
စာလံုးေပါင္း ပါျပီးသား
ဘယ္ေလာက္ ဆိုး ၀ါး လိုက္ ပါ သ လဲ
ပါးခ်ိဳင့္နက္ေလးထဲ ခုန္ ခုန္ ခ် "

ဒီလိုနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိုင္တိုင္ေပါင္းမ်ားစြာ ေ၀းခဲ့ၾကတယ္ မခင္မိ ။





( ၄ )

“ လက္ထပ္စာခ်ဳပ္မွာ လက္မွတ္ထိုးလိုက္ရံုနဲ႔
ဘ၀ႏွစ္ခုဟာ ေပါင္းစည္းျပီးသား ျဖစ္သြားေရာလား ..
အဲ့ဒီလို ပညတ္ခ်က္ေတြကို သားေဇာ္ ယံုၾကည္လား "

ကၽြန္ေတာ္ တသမတ္တည္း ေတြးခဲ့ေသာ အေတြးအေခၚမ်ားသည္
မခင္မိႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္လိုက္လွ်င္ အရမ္းကို ရိုးစင္းေနသည္ကို ေတြ ႔ရသည္ ။
မခင္မိက ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ကို ယူသြားခဲ့သည္ ။ ကၽြန္ေတာ္က မခင္မိကို
ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀အား ထိုးအပ္ေပးလိုက္သည္ ။ ေမတၱာဟူသည္
အလ်ားအနံမရွိ ၊ အသြားအျပန္ရွိသည္ ဆိုေသာ စကားအေဟာင္းအႏြမ္းၾကီးကို
ကၽြန္ေတာ္ ရဲရဲ၀ံ့၀ံ့ ဆန္႔က်င္ပစ္လိုက္သည္ ။

" ကၽြန္ေတာ္ မခင္မိကို ဒီေနရာေလးမွာပဲ ဒီလက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္နဲ႔ပဲ
ဆက္လက္ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနမွာပါ .. မခင္မိအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ
အေရးပါ အရာေရာက္တဲ့လူတစ္ေယာက္လို႔ အိပ္မက္ထဲမွာပဲျဖစ္ျဖစ္
ထင္ေယာင္မိရင္ ... "

အထီးက်န္လက္ဖက္ရည္ခြက္ထဲသို႔ အေၾကာင္းမဲ့ ဇြန္းျဖင့္ ေမႊေနမိသည္ ။
ပံုမွန္ထက္ပို၍က်ေသာ က်ဆိမ့္တစ္ခြက္သည္ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္
ပံုမွန္မဟုတ္သလို ခံစားေနရသည္ ။ မခင္မိက ပံုမွန္မဟုတ္တာလား ၊
ကၽြန္ေတာ္ကပဲ အမ်ားၾကီး ေမွ်ာ္လင့္ေနမိတာလား ။ မခင္မိ၏
ျဖစ္စဥ္ထဲတြင္ အမႈန္အမႊားေလးတစ္ခုစာေလာက္အေနျဖင့္
ပါ၀င္ရွင္သန္ခြင့္ရခဲ့လွ်င္ ... ။

" မခင္မိ ကၽြန္ေတာ့္ဆီ ဘယ္ေတာ့ ျပန္လာမလဲလို႔
ကၽြန္ေတာ္ မေမးေတာ့ဘူး .. မခင္မိ ေပးထားတဲ့
စကၠဴငွက္ေလးေတြနဲ႔ .. လက္ဖက္ရည္က်ဆိမ့္တစ္ခြက္နဲ႔
ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မဲ့ေနတဲ့ အိပ္မက္အေသေတြနဲ႔ ..
ကၽြန္ေတာ္ ဒီေနရာေလးမွာ ဆက္ရွိေနမွာပါ "

မခင္မိ၏ လက္ထဲတြင္ ရစ္ဘီးတစ္လံုးရွိျပီး ၊ ကၽြန္ေတာ္က
စြန္တစ္ေကာင္ ျဖစ္၍ေနေလသည္ ။ ကၽြန္ေတာ္ ၾကိဳးျပတ္က်သြားသည္ ။
ကၽြန္ေတာ္ က်ိဳးပ်က္က်သြားသည္ ။ ထို႔ေနာက္ ရုပ္ေသးရုပ္တစ္ရုပ္
ျဖစ္သြားသည္ ။ မင္းသားရုပ္လား ၊ ဗီလိန္ရုပ္လား ၊ ကိုယ့္ကိုယ္ကို
မကြဲျပား ။ သို႔ေသာ္ ေသခ်ာသည္က .. ကၽြန္ေတာ္သည္ မခင္မိ ၾကိဳးဆြဲရာ
ကသည့္ ရုပ္ေသးရုပ္ တစ္ရုပ္ ျဖစ္၍ေနေလသည္ ။

" မ်က္ႏွာဖံုးေတြ ခၽြတ္လိုက္ပါ မခင္မိ ..
ရက္စက္တဲ့ မ်က္ႏွာနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေက်ာခိုင္းထားရစ္ပါ ..
ဟန္ေဆာင္အျပံဳးေတြ ကၽြန္ေတာ္ ရြံမုန္းတယ္ "

ထိုေန႔သည္ မခင္မိကို ေနာက္ဆံုး ေတြ ႔လိုက္ရေသာေန႔ ျဖစ္၏ ။



ဆူ း ခ က္ မ င္ း

03082011
0910PM

No comments:

Post a Comment